sobota, 13 listopada 2010

Zakupy ;)

Tak jak obiecałam...

jeansy - Vero Moda (outlet)
Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego kupiłam te spodnie, oczywiście podobają mi się choć nie do końca parę elementów bym zmieniła, tylko problem w tym że w ogóle rzadko chodzę w jeansach(może czas to zmienić hehe...) cena ich była zabójczo mała i chyba to mnie najbardziej na nie skusiło 19,99zł to chyba mało nie ;>?


farba do włosów - Rossman %
Nigdy nie używałam tej farby, ale zaraz to zrobię oczywiście nie na całe włosy ale mam inny pomysł, jak mi wyjdzie to pokażę.

maszynka Gillette Venus Breeze(2 wkłady) + GRATIS maskara Max Factor 2000 calorie dramatic look - Rossman
Maszynki jeszcze nie używałam, pierwszy raz ją mam, tusz wypróbowany i muszę powiedzieć, że jest po prostu boski, bardzo dobrze wydłuża jak i pogrubia rzęsy, jestem pod wrażeniem. Szczerze polecam zakup tego zestawu, bo się opłaca dosyć że maszynka jest przeceniona z 44,90 na 34,90 to jeszcze na dodatek przy jej zakupie dostaje się maskarę Max Factor. Nie mam pojęcia do kiedy trwa promocja i czy jest w każdym Rossmanie, ale szczerze POLECAM!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz