niedziela, 14 listopada 2010

If you don't mean what you say shut the FUCK up!

Hej ;) Co do farby z ostatniej notki to nie do końca mogę powiedzieć o tym jak działa jeśli chodzi o kolor, bo próbowałam nią rozjaśnić chociaż trochę moje ciemne włosy co od początku było nierealne no ale cóż :/ Jedyne co mogę ocenić to to czy jest w miarę zdrowa dla włosów, w miarę bo jak wiadomo żadna farba NIESTETY nie jest w zupełności zdrowa dla włosów ehh.., powiem tak odżywka po farbowaniu jest wspaniała, a włosy są niesamowicie gładkie w dotyku, a no i potwierdzam to co reklamują farba BARDZO łatwa w użyciu ;) Dzisiaj znów męczyłam moje biedne włosy i nawet coś wyszło ale to jeszcze nie to czego oczekuję tak więc będę próbowała dalej. Jutro napiszę wam odnośnie mojego dzisiejszego eksperymentu i wrzucę fotkę ;)


1 komentarz: