niedziela, 15 stycznia 2012

New fur.

Trochę dzisiaj zmarzłam, ale mam za to dla was zdjęcia z pleneru (jaram się) zmobilizowałam się w końcu i są, co prawda nie jestem zadowolona z ich jakości ale spokojnie, pracuje nad tym ;) W roli głównej nowe futerko wyszperane oczywiście w sh, moje poprzednie już mi się nie podoba bo jest za długie, a to ma długość jak dla mnie w sam raz. No i obiecane adresy łódzkich sh do których chodzę, oczywiście nie wszystkie, w najbliższym czasie kolejne.












futro - sh
t-shirt - sh
spodnie legginsy - House
szalik - House
rękawiczki - Terranova
łańcuszek - Glitter
pierścionek - Glitter
torba - Stradivarius
buty - Deezee

Adresy łódzkich sh.
Zachodnia 59
Pl. Wolności 5-8
Piotrkowska 18
Piotrkowska 30
Jaracza 7 (FART) + obok nowy, wielkie otwarcie jutro o godz 9.
 Wschodnia 72, 74, 76
Zielona 3/2

No to łodzianki miłego polowania!




4 komentarze:

  1. jestem tu pierwszy raz i zawsze się ciesze kiedy widzę nową szafiarkę w Łodzi, nie jestem pewna ale wydaje mi się, że ostatnio mi mignęłaś ..w manufakturze????
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też Cię widziałam w manufakturze z agatiszką ;)Z resztą mieszkamy na tym samym osiedlu (teofilów) o ile się nie mylę? Pzdr.

      Usuń
  2. Swietne futro i torebka!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń