wtorek, 13 grudnia 2011

Zawsze można znaleźć taniej...

Dziś chciałam wam pokazać zestaw z koszulą z poprzedniego posta i kilka nowości, a mianowicie legginsy z których jestem baaardzo zadowolona, bo są bardzo wygodne, ( z resztą chyba jak każde ) ciepłe no i kupione za jedyne 9,90 model i cena (zdecydowanie większa) tych legginsów na pewno dobrze jest wam znana  z internetowego sklepu Black Milk tak więc moja radocha, że je znalazłam za grosze jest jeszcze większa :D







  Nowości



koszula - sh (H&M)
legginsy 1 i 2 - terranova
pasek - sh
naszyjnik - Diva
pierścionek 1 - terranova   5 czach - nn   fioletowe oczko - automat za złotówkę :)   czacha i spiralka z kuleczkami - Glitter
buty - Deezee.pl


 No i na koniec jak zawsze kulinarnie :)

1 komentarz:

  1. legginsy na prawde sliczne:)

    MNIAAAM ale mam ochote na pizze;-)

    OdpowiedzUsuń